ضوابط و مقررات

ضوابط و مقررات عمومی همیار شهروند یک کارت خرید بانکی عضو شبکه شتاب است و کلیه قوانین و مقررات مربوط به کارت های خرید شبکه شتاب مشمول این کارت نیز می شود. همیار شهروند یک برنامه وفاداری برای مشتریان است تا از خرید خود لذت ببرند، امتیاز بگیرند و سطح کارت خود را ارتقاء دهند. این برنامه برای دارنده کارت همیار شهروند ارزش افزوده مطلوبی ایجاد می کند، اما اگر فردی به هر نحو ممکن از این کارت سوء استفاده نماید یا با تراکنش های صوری درصدد جذب منافع برای خود یا دیگران برآید، مدیریت همیار شهروند حق دارد به تشخیص خود، او را از تمامی خدمات این کارت محروم نماید. هر متقاضی می تواند بدون محدودیت عضویت در باشگاه های مختلف، حداکثر 2 کارت همیار شهروند داشته باشد. به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و انجام تراکنش های صوری، سامانه همیار شهروند، ساز و کارهای زیادی ایجاد نموده است که از جمله آن می توان به محدودیت یا لغو عضویت مجموعه، اشاره نمود. مدیریت همیار شهروند می تواند این ساز و کارها را در هر زمان تغییر دهد یا برای افراد خاصی بنا به تشخیص خود، اعمال نکند. مدیریت همیار شهروند می تواند براساس برنامه های خود خدمات قابل ارائه به مشتریان شامل امتیاز نقدی، امتیاز ارتقاء و خدمات ویژه را برای سطوح مختلف کارت افزایش یا کاهش دهد. این تغییرات در وب سایت و اپلیکیشن همیار شهروند به مشتریان اطلاع رسانی می شود. درخواست و پیگیری صدور و شارژ کارت، صرفا از طریق موارد ذکر شده در قسمت مربوطه انجام می گیرد و در صورت انجام خلاف آن و ایجاد مشکلات احتمالی، مسئولیت آن با فرد می باشد. در صورت مفقود گردیدن کارت، دارنده ی کارت باید هرچه سریع‌تر با امور مشتریان همیار شهروند یا شماره 28421431-021 تماس گرفته، و یا به نزدیک ترین شعبه بانک صادرکننده مراجعه نماید. هرگونه دست بردن در کارت، شبیه سازی و کپی برداری، در حکم جرم تلقی گشته و با آن طبق قوانین بانکی و جزایی برخورد قانونی می شود. مسئولیت تطبیق صحت اطلاعات هویتی متقاضیان کارت، با اطلاعات ثبت شده نظیر شماره کارت ملی، نام و تلفن همراه در سازمان ها و شرکت هایی که به صورت متمرکز درخواست  کارت می نمایند، صرفا برعهده ی سازمان مربوطه است. هنگام مراجعه به مراکز پیشنهادی، پرداخت مبالغ باید تنها از طریق کارت خوان همان محل صورت گیرد. در غیر این صورت تراکنش بطور اتوماتیک مشمول امتیاز نقدی نخواهد بود